نظام نوین آموزشی دنیا در حوزه تربیت نیروی متخصص، دچار تغییر و تحولاتی شده که آموزش مهارت های نرم، در کنار آموزش های تخصصی از محورهای اساسی آن می باشد. فراگیری مهارت هایی از قبیل خلاقیت، تفکر انتقادی، مهارت راه حل محوری و کار گروهی جزء مهارت های اساسی برای رقابت در دنیای فعلی و آینده می باشد. به تبع آن، صنعت و کسب و کارهای موجود در بازار نیز نیازمند بهره گیری از مهارت های لازم برای افزایش بهروری و کارایی این سیستم و استفاده بهینه از منابع موجود می باشند در این راستا دپارتمان مدیریت کسب و کار با بهره گیری از اساتید مجرب و کارآزموده و ارزیابی نیاز واقعی بازار و مخاطبان اقدام به طراحی و برگزاری دوره MBA با گرایش بازاریابی (Marketing) نموده است. با توجه به اینکه این حوزه به عنوان یک زمینه فعالیت تخصصی مستقل (فارغ از موضوع و تخصص بیزینس مربوطه) محسوب میگردد، تدوین و برگزاری دوره های اختصاصی مرتبط یک ضرورت شناخته میشود. این دوره، منحصرا معطوف به موضوعات بازاریابی و به منظور آشناسازی مخاطبان(شامل صاحبان کسب و کار و عالقمندان به مباحث و موضوعات بازاریابی) است.
اهداف برگزاري دوره
توانمند سازی مدیران کسب و کارهای مختلف در زمینه های:
بازاریابی و فروش، نوآوری و خلاقیت و ایجاد توانمندی برای شناسایی فرصت و ارزش آفرینی در کسب و کار خود متناسب سازی قواعد بازاریابی و برند سازی با کسب و کار دانش پذیران دوره شناسایی و ایجاد فرصت ها و نحوه بهره برداری از آنها شناسایی مسائل بازارهای کسب و کار و تقویت تفکر راه حل محورانه برای حل مسائل
توانایی دانش پذیران در پایان دوره
1 -آشنایی با مفاهیم کلی مدیریت بازاریابی 2 -آشنایی با مهارتهای مدیریتی الزام برای راه اندازی کسب و کار 3 -تسلط بر مهارت های بازاریابی و فروش 4 -آشنایی با تکنیک های بازاریابی دیجیتال، برندسازی محصولات، تحقیقات و مطالعه و امکان سنجی بازار 5 -تسلط بر اصول مذاکره حرفه ای در مذاکرات تجاری 6 -توانایی آماده سازی مدل کسب و کار و تدوین طرح کسب و کار